domingo, 23 de diciembre de 2018

ELS MEUS MILLORS DESITJOS -MIS MEJORES DESEOS




LA MEVA PETICIÓ!!;
QUE L’ESPERIT NADALENC PERDURI ELS 365 DIES DE L’ANY


El meu primer desig; que en el proper any 2019 la dolçor i humilitat ens permeti potenciar el poder i la innocència amagada, sentint-nos feliços i alegres.

El meu segon desig; Que emergeixi la nostra equitat, alliberant-nos de les crítiques i exigències deixant de tenir por.

El meu tercer i últim desig; sortir de la nostra presó mental obrint el nostre cor per oferir AMOR INCONDICIONAL, eliminant les nostres màscares, per SER, I SENTIR VERITABLEMENT.

Amb Afecte

Montse Guardia Trill



¡MI PETICIÓN!

QUE EL ESPIRITU MAVIDEÑO PERDURE LOS 365 DÍAS DEL AÑO!

Mi primer deseo; que en el próximo año 2019 la dulzura y humildad nos permita potenciar el poderío y la inocencia escondida, sintiéndonos felices y alegres.

Mi segundo deseo; Que emerja nuestra equidad, liberándonos de las críticas y exigencias dejando de tener miedo.

Mi tercer y último deseo; salir de nuestra cárcel mental abriendo nuestro corazón para ofrecer AMOR INCONDICIONAL, eliminando nuestras máscaras, para SER, Y SENTIR VERDADERAMENTE.

Con Cariño

Montse Guardia Trill

No hay comentarios:

Publicar un comentario